استفاده از سس تک نفره دونه ای برای رنگ کردن مو در آرایشگاه ها

برای درست کردن سس تک نفره دونه ای بدون توده، می توانید از یکی از روش های نسبتاً ساده استفاده کنید. نشاسته، لازم برای چگالی، مخلوط با آب سرد. بنابراین ذرات پودر خیس می شوند و از هم جدا می شوند. بعد از مدتی بعد از اینکه قوام دهنده پف کرد باید مخلوط مایع را داخل بقیه مواد بریزید.

نشاسته یا آرد را می توان با کره آسیاب کرد. یک مثال خوب سس بره مگنی است که از مخلوط کردن آرد با کره تهیه می شود. از آن به عنوان قوام دهنده آماده برای سایر رب ها و رب ها استفاده می شود.

تهیه سس را می توان به عنوان بخشی از خورش یا سرخ کردنی انجام داد. تکه های گوشت را در آرد غوطه ور می کنند و سپس با افزودن مایع خورش می دهند. در این فرآیند، آرد در آب حل می شود و آن را به یک سس عالی بدون یک تکه تبدیل می کند.

در فرآیند پخت و پز، باید رسوبات و توده ها را از سطح جدا کرد. محصول نهایی باید از طریق یک الک ریز فیلتر شود. برای افزایش ضخامت، می توانید روکس فرانسوی را به مخلوط اضافه کنید. این یک آرد فرآوری شده حرارتی با چربی است. درست بر اساس چنین ماده ای، درست است که بشامل معروف را تهیه کنید.

سس داخل قابلمه باید همیشه نازک تر از روی بشقاب باشد. با سرد شدن، قوام آن تغییر می کند. اگر این را در نظر نگیرید، نتیجه فرنی است که با هیچ ظرفی قابل چاشنی نیست. یک همزن به اصلاح وضعیت فعلی کمک می کند.

مخلوط باید به شدت کوبیده شود. روکس و بره بزرگ‌نمایی که در بالا توضیح داده شد به غلیظ شدن سسی که خیلی رقیق است کمک می‌کند. چگونه آرد بر تراکم سس تأثیر می گذارد، می توانید با تهیه یک سس پنیر سیر خوشمزه برای گوشت طبق دستور ما متوجه شویداز اسپرد و مارگارین به عنوان یک جزء چربی استفاده نکنید.

این محصولات برای سرخ کردن مناسب نیستند. اگر هدف کاهش هزینه سس است، بهتر است روغن نباتی مصرف کنید. دقت کنید که کره هنگام پخت نسوزد وگرنه تلخ می شود. اگر با حرارت کم پخته شود این اتفاق نمی افتد.