استفاده از سرامیک کف آشپزخانه صنعتی در اتاق کار ملکه جنجال به پا کرد

برای همه اینها به پرسنل بسیار حرفه ای نیاز است. سرامیک کف آشپزخانه صنعتی تکنولوژی بسیار بالایی است. خطوط تولید غربی خریداری شده نیاز به آموزش مهندسی بسیار جدی دارد. ما باید برنامه های درسی دانشگاه های تخصصی را بازسازی کنیم.

در نوامبر سال گذشته، کارخانه  راه اندازی شد ، یک شرکت  به زودی به طور رسمی افتتاح می شود، کارخانه مصالح ساختمانی کازان مصمم است کار ایجاد کارخانه  را تکمیل کند. در ماه مه، برنامه ریزی شده است که این کارخانه در سال آینده در منطقه  راه اندازی شود.

در این شرایط، نوازش متوقف می شود. البته شاخص های شدت انرژی نیروگاه های جدید بسیار کمتر است، در غیر این صورت غیررقابتی خواهند بود. و به یقین می‌توان گفت: از آنجایی که سرامیک ساختمانی برخلاف بسیاری از شرکت‌های دیگر در صنعت ساختمان تاتارستان، بر مواد اولیه داخلی تمرکز دارد، دلیلی وجود ندارد.

سطح سودآوری تولید آن کمتر از سایر بنگاه‌ها باشد. علاوه بر این، فناوری های مدرن به معنای واقعی کلمه از هوای رقیق درآمد کسب می کنند: با تغییر فضای شلیک، رنگ محصولاتی را می گیریم که بیشترین تقاضا را در بازار دارند، که به معنای سود اضافی است.

هنگامی که قیمت گاز شروع به افزایش کرد، شرکت های مشابه اوکراینی شوک را تجربه کردند. اما این آنها را مجبور به بازسازی کرد و آنها با این کار کنار آمدند. ظاهراً در تاتارستان، این امر با افزایش رقابت محلی و بازپس گیری بازار از سامارا و سایر مناطق مجبور به انجام این کار خواهد شد.

از این گذشته، اگر ما اینجا کاری انجام دهیم، داده ها را یک جایی به مونیخ بفرستیم، و عموها ما را از آنجا راهنمایی کنند، خیلی خوب نمی شود. برای اینکه افراد حرفه ای ظاهر شوند، به تیمی از افراد همفکر نیاز است.

معمولا در دانشگاه ها یک دپارتمان تخصصی به این صورت عمل می کند. پنج سال از زمانی که وزارت ساخت و ساز تاتارستان با پیشنهاد ایجاد یک بخش تخصصی سرامیک به رهبری روی آورد، می گذرد، اما هنوز وجود ندارد.

در همین حال، کار جالبی بر روی مطالعه مواد سرامیکی در دانشگاه فناوری در حال انجام است. علاوه بر این، استفاده فعال تر از سرامیک به معنای تغییر در نگرش نسبت به کیفیت ساخت و ساز است. سرامیک تلفیقی از تکنولوژی و هنر است. با بازگشت سرامیک به ساخت و ساز، زیبایی شناسی نیز به آن باز می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.