استفاده از پارچه مبلی گونی بافت به عنوان روکش مبل موجب بی خوابی در افراد می شود

می توانید با جاروبرقی و اسفنج از چنین روکش هایی مراقبت کنید. اگر آلودگی ساده باشد هیچ چیز پیچیده ای در این وجود ندارد. اما در مورد آنهایی که پیچیده است، شما باید سرهم بندی کنید. قوانین زیر را در نظر بگیرید.

برای نظافت پارچه مبلی گونی بافت از هر نوع سفید کننده و محصولات حاوی الکل استفاده نکنید. روکش های جداشدنی را می توان در آب گرم و بدون چرخش در ماشین شستشو داد. در زیر لیستی از مزایای ژاکارد نسبت به سایر پارچه ها آورده شده است.

به دلیل پیچیده ترین بافتن نخ های پیچ خورده خود را نشان می دهد. این نوع بوم یکی از گزینه های گران قیمت است. عمدتاً توسط افراد ثروتمند برای تأکید بر موقعیت و اشراف داخلی استفاده می شود.

پارچه ژاکارد ارزش قیمتش را دارد. بدون پرز است و از الیاف مصنوعی و ارگانیک تشکیل شده است. این نوع را می توان به عنوان دوستدار محیط زیست و به اندازه کافی بادوام طبقه بندی کرد. پوشش ممکن است از 40 تا 100 درصد الیاف پنبه باشد.

برای از بین بردن انواع کثیفی های سنگین از چنین پارچه ای، استفاده از یک ماده تمیز کننده بدون اسید ضروری است. این گونه نور خورشید را به خوبی تحمل نمی کند. به همین دلیل است که پوشش های ژاکارد را نمی توان در آفتاب خشک کرد – آنها می توانند بنشینند.

این نوع تودوزی شباهت زیادی به بره قیچی شده دارد. ویژگی اصلی چنین پوشش اصلی گره های متراکم در ساختار است که کمی بر روی سطح بیرون زده است. این ویژگی با استفاده از نخ های چند رنگ به دست می آید.

بوکل در چگالی و دوام بالا متفاوت است. این گزینه در برابر سایش مقاوم است و مسدود نمی شود. در میان کاستی ها شما نباید محصولی را با چنین موادی برای صاحبان حیوانات خانگی، به ویژه گربه ها خریداری کنید. آنها می توانند با چنگال های تیز خود روکش را جدا کنند و ظاهر مبل را خراب کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.