هودی طرح لی دخترانه موجب کوتاهی قد دختران نوجوان می شود

اگر با ترکیب بالا و پایین فروخته نمی‌شوید، پس اشکالی ندارد که به قلمرو آشناتر بچسبید. ترکیب کت چرمی و هودی طرح لی دخترانه یکی از آن جفت‌های کم اکتان است که فصل به فصل به خوبی کار می‌کند و به دنیا نشان می‌دهد که چطور می‌دانید چطور هودی‌ها را استایل کنید.

رئیس طراحی لباس مردانه ریس، الکس فیلد، می گوید: «هودی ها از نظر کیفیت و تناسب به طرز چشمگیری بهبود یافته اند. بنابراین، آقایان به دنبال سرمایه‌گذاری روی طرح‌های گاه به گاه مناسب و خوش ساخت هستند.

می‌توانند در موقعیت‌های مختلف پوشیده شوند. چه به باشگاه بروید و چه به عنوان بخشی از یک ظاهر شیک در خارج از کار، با استفاده از یک کت چرم مشکی و شلوار جین مشکی یا نیلی به عنوان پایه، هودی‌هایی را در رنگ‌های مختلف زیر لباس‌های بیرونی خود امتحان کنید.

با یک جفت چکمه چلسی چرم یا جیر ترکیب کنید تا این ظاهر را زیباتر کنید. اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه یک هودی را با کت و شلوار یا کت و شلوار بپوشید، یک «نگاه» را ایجاد می‌کنید و فوراً خود را به‌عنوان یک عضو حامل کارتمشخص می‌کنید.

با این حال، این دلیلی نیست که به این ترکیب کم و زیاد دست نزنید. همانطور که گیلز فارنهام، رئیس استودیو استایل ریور آیلند، خاطرنشان می‌کند: «مطمئنا، یک هودی که با یک شلوار جین راسته و کفش‌های کتانی ترکیب می‌شود.

ترکیبی آزمایش‌شده و آزمایش‌شده است که کار می‌کند. اما اگر به دنبال تیز کردن هستید، سعی کنید برای لباسی که قوانین سنتی را پاره می‌کند، زیر یک کت و شلوار بدون ساختار قرار دهید. برای اینکه مد هودی را از طریق کت و شلوار ورزشی میخکوب کنید.

یک هودی خاکستری متوسط با کت و شلوار خاکستری زغالی را امتحان کنید و به جای کفش های کار معمولی کفش های کتانی توری سفید را انتخاب کنید. هودی آرام یک روز مارس، چگونه هودی بپوشیم.

برای یک روش کمی کمتر متعهد برای ترکیب هوشمندانه و معمولی، پوشیدن هودی با یک شلوار هوشمند بهترین گزینه است. باز هم، این یک راه آسان برای جلوگیری از آن منطقه وحشتناک بیش از حد نوجوانان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.