استفاده از پودر ژله کوچک کفش ها را براق تر می کند

در این رابطه، مقاله استدلال می‌کند که وقتی کودکان خردسال از یک زمینه آشنا که در آن مقداری دانش دارند خارج می‌شوند، فرآیندهای شناختی پیچیده‌ای لازم است تا آنها در یک زمینه ناآشنا عمل کنند، جایی که استفاده از دانش قبلی و ایجاد پیوندها ضروری است.

پودر ژله کوچک برای مهمانیها مناسب است. زیرا دارای انواع متنوعی است و می شود به تعداد زیادی از آن تهیه کرد.

استدلال های مشابهی برای پیچیدگی تعاملات بین سطوح مختلف تفکر توسط پل،سولمن و روزن و میکر و نیلسون ارائه شده است. با این حال، نتایج این مطالعه به دلیل ماهیت کوچک مقیاس قابل تعمیم نیست.

مطالعات آتی با دانش آموزان پایه 2 که در آن از آنها سؤالات کاربردی، تجزیه و تحلیل و ارزشیابی بیشتری در زمینه های مختلف پرسیده می شود، به ارتقای دانش توانایی این دانش آموزان در تفکر مرتبه بالاتر کمک می کند.

همچنین به نظر می‌رسد که این مطالعه نشان می‌دهد که مفهوم انحلال در موقعیت‌های جدید راحت‌تر از تفاوت‌های حرارتی در تنظیم ژله قابل درک است.

در این راستا، تحقیقات بیشتر با دانش‌آموزان بیشتر در مورد گرما در زمینه‌های آشنای دیگر مانند ریختن ذرت، اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تفکر کودکان هفت ساله در مورد مفاهیم گرما در فعالیت‌های رویه‌ای ارائه می‌دهد.

یادگیری علم در زمینه‌های آشنا که کودکان خردسال می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند، باعث ایجاد انگیزه، تحریک کنجکاوی و ارتقای سطوح مختلف تفکر می‌شود. ونویل و همکاران پیشنهاد می کند.

که با توجه به دو عامل حیاتی می توان عادات فکری خوب را در دانش آموزان سال های اولیه در دروس عادی علوم تربیت کرد. اولین عامل مهم «مشکل» است که در آن کودکان باید تشویق شوند تا مشکلات چالش برانگیز را انجام دهند و حل کنند.

عامل دوم شامل تشویق کودکان به فکر کردن، صحبت کردن و عمل کردن در مورد این مشکلات است. برای دانش‌آموزان و معلمان این مطالعه، پس از اینکه دانش‌آموزان نظرات خود را در مورد شرایط مختلف در ساخت ژله بیان کردند.

تفکر موجود کودکان بررسی مجدد هر یک از سوالات پس از بررسی های عملی برای توسعه استفاده صحیح از زبان در توصیف و توضیح نتایج ضروری است.

ایفای نقش برای نشان دادن چگونگی تشکیل ژله در سطح میکروسکوپی، وسیله ای بصری و حرکتی برای انتقال واضح تر توضیحات است. در نقش آفرینی، برخی از کودکان می توانند به عنوان ذرات آب عمل کنند در حالی که برخی دیگر نقش کریستال های ژله را بر عهده می گیرند.