اسکاج سیمی جهیر که خودکار ظرف ها را می شوید

برای ارائه توصیه‌های کاهش خطر به مصرف‌کنندگان، دانش بیشتری در مورد بقا و رشد باکتری‌های بیماری‌زا در برس‌ها و اسفنج‌های آشپزخانه مرتبط با شیوه مصرف‌کنندگان برای استفاده و جابجایی این اقلام مورد نیاز است.

در مطالعه حاضر، استفاده از اسکاج سیمی جهیر و برس‌ها را در میان مصرف‌کنندگان اروپایی بررسی کردیم و انواع مختلف اسفنج‌ها و برس‌ها را برای جذب آب، قابلیت خشک کردن و همچنین سایر باکتری‌های مرتبط با آشپزخانه ارزیابی کردیم.

ما همچنین تأثیر روش های مختلف تمیز کردن این ظروف را آزمایش کردیم. شستن ظروف برای تمیز نگه داشتن آشپزخانه و استفاده از بشقاب ها و ظروف نقره ای ضروری است.

در حالی که برخی از تابه ها و بشقاب ها باید با دست شسته شوند، ماشین ظرفشویی اتوماتیک انجام این کار را بسیار آسان کرده است.

چه زمان شستن یک سینک پر از ظروف باشد یا فقط چند مورد، برگه اطلاعات و مشاوره تخصصی ما به شما کمک می کند کار را انجام دهید.

شما می خواهید بدون توجه به برندی که انتخاب می کنید از یک شوینده ظرفشویی با عملکرد تمیز کردن موثر استفاده کنید. همچنین در مورد ایمنی و اطلاعات مواد تشکیل دهنده، دستورالعمل های استفاده و دفع بیاموزید.

سه راه برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن اسفنج‌ها وجود دارد تا همچنان استفاده از آنها ایمن باشد.اسفنج ها می توانند باکتری های مضر را در سراسر آشپزخانه شما پخش کنند.

برای جلوگیری از انتشار میکروب‌ها در اسفنج‌ها، باید آن‌ها را ضدعفونی کنید. مشکل اسفنج ها این است که بین استفاده خشک نمی شوند و رطوبت به تکثیر باکتری های مضر کمک می کند.

در صورت پیروی از برخی دستورالعمل ها، اسفنج را می توان با خیال راحت تمیز و ضدعفونی کرد. برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن اسفنج می توانید یکی از سه راه را انجام دهید.

برای ضدعفونی کردن اسفنج ها در مایکروویو خود این قوانین ساده را دنبال کنید:

ابتدا اسفنج هایی که دارای پدهای اسکراب فلزی هستند نباید در مایکروویو ضدعفونی یا ضدعفونی شوند، بلکه می توان آنها را برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن در ماشین ظرفشویی قرار داد.

مطمئن شوید که اسفنج کاملا خیس است. خیس بودن ضروری است زیرا در غیر این صورت اسفنج ممکن است در مایکروویو آتش بگیرد.

اسفنج مرطوب را به مدت یک دقیقه در مایکروویو با حرارت بالا قرار دهید. یک دقیقه مایکروویو برای از بین بردن باکتری ها کافی است.