الکتروپمپ سانتریفیوژ استیل ابارا که قابلیت پخش موسیقی دارد

تعرفه های برق الکتروپمپ سانتریفیوژ استیل ابارا توسط شرکت هایی مدیریت می شود که خدمات انرژی را به کاربران ارائه می دهند. این تعرفه ها می تواند در بازه زمانی یک روز، سال، فصل متفاوت باشد یا هیچ گونه تغییری نداشته باشد.

این اثر سه ساعت تعرفه برق مختلف را در نظر می گیرد: ساعات اوج بار، ساعات کم بار و ساعات ساده و دو فصل: تابستان و زمستان.در این معادله، عبارت ΔH به هد استاتیکی اشاره دارد.

حداقل فشار مورد نیاز گره‌های مصرفی را اضافه می‌کند، با تلفات انرژی در سیستم مرتبط است و یک توان است که به ویژگی‌های سیستم بستگی دارد.

می توان از یک تنظیم رگرسیونی مقادیر سر نقطه تنظیم و تقاضای متناظر آن به دست آورد.طراحی کلاسیک ایستگاه های پمپاژ در سه مرحله محل، انتخاب پمپ و طراحی نهایی انجام می شود.

شامل تجزیه و تحلیل نیازهای تعیین نیازهای هد و جریان طراحی است. دومی شامل محاسبه منحنی سیستم و انتخاب پمپ هایی است که به بهترین وجه این منحنی را تقریب می کنند.

سوم شامل طراحی زیرساخت، تاسیسات الکتریکی و نصب سیستم کنترل و انتخاب اجزای آن است. مشکل طراحی PS در ابتدا می تواند از نقطه نظر اقتصادی ارزیابی شود.

با این حال، ارزش گذاری اقتصادی همه عناصر درگیر در یک پروژه PS بسیار پیچیده است. عوامل زیادی وجود دارند که معمولاً در نظر گرفته نمی شوند.

مانند کارهای عمرانی، تاسیسات الکتریکی، تأثیرات محیطی بر محیط اطراف یا فضای مورد نیاز برای توسعه پروژه. بنابراین، برخی از نیاز به یک فنی اقتصادی را تعریف می کنند.

این کار بر در نظر گرفتن دو جنبه فنی اساسی تمرکز دارد. اندازه PS و پیچیدگی سیستم کنترل. سه جنبه اقتصادی نیز در نظر گرفته می شود.

هزینه های سرمایه گذاری، هزینه های عملیاتی و هزینه های نگهداری. نیاز به هر یک از این موارد در زیر توجیه شده است. برخی از پیکربندی و فضای مورد نیاز برای فضای مورد نیاز برای نگهداری، تعیین می‌کند.

این واقعیت، همراه با نیاز به در نظر گرفتن جنبه هایی مانند هزینه های عملیات عمرانی، هزینه های تاسیسات الکتریکی و یا اثرات زیست محیطی کار، منجر به انتخاب تعداد پمپ به عنوان یکی از معیارهای فنی مورد استفاده در روش پیشنهادی شد.

علاوه بر این، تعداد پمپ‌ها مستقیماً با بخش بزرگی از تجهیزات مورد نیاز در یک PS مرتبط است و در نمودار شکل  تعریف نشده است. دریچه‌های هوا یا تخلیه‌های مورد نیاز برای پر کردن را حذف می‌کنند.