با کمک چسب درزگیر ایزوگام لباس تهیه کنید

چسب درزگیر ایزوگام دیوار به عایق رطوبتی ارتفاعات دیوارها، شیب ها، درزهای صفحه، درها و پنجره ها، پایین تیرهای قاب، طرف ستون ها و غیره اشاره دارد.

عایق رطوبتی کف به عایق رطوبتی کف، کف، توالت، حمام، دستشویی بطری، آشپزخانه، آب جوش اشاره دارد. اتاق ها و سایر طبقات و لوله ها.

عایق رطوبتی ساختمان ها و سازه های خاص به عایق رطوبتی استخرها، برج های آب، استخرهای سرپوشیده، آبنماها، سالن های چهار فصل، باغ های سرپوشیده، مخازن ذخیره روغن، استخرهای ذخیره روغن و غیره اطلاق می شود.

برای مدیریت فرآیند ساخت و ساز ضد آب سقف ساختمان های کشاورزی و مهندسی، به دلیل حجم زیاد داده، خواندن مستقیم تمام داده ها در حافظه برای ترسیم غیرممکن است.

بنابراین، لازم است به طور انتخابی بر اساس دیدگاه ترسیم شود و ابتدا داده های چند رزولوشن مناسب تولید شود. تولید داده‌های چند رزولوشن داده‌های CAE عمدتاً شامل دو بخش است.

تقسیم‌بندی داده‌های شبکه و ساده‌سازی داده‌های شبکه. شبکه داده، معماری یا مجموعه‌ای از خدمات است که به افراد یا گروه‌هایی از کاربران امکان دسترسی، تغییر و انتقال حجم فوق‌العاده زیادی از داده‌های پراکنده جغرافیایی را می‌دهد.

در اصطلاح، تقسیم‌بندی داده‌های شبکه، فرآیند جداسازی شبکه‌های داده بدون از دست دادن هیچ نمونه داده‌ای است، به همین ترتیب از ساده‌سازی داده‌ها برای پردازش داده‌ها به شکل ساده استفاده می‌شود.

عملیات اول از همه، این مقاله تقسیم‌بندی فضایی تطبیقی را روی داده‌های رأس شبکه دقیق اصلی انجام می‌دهد و داده‌ها را به پایین‌ترین داده‌های بلوک تقسیم می‌کند.

فضای سه بعدی مربوط به داده های بلوک از نظر اندازه متفاوت است که به عنوان پایه ای برای ساده سازی داده ها عمل می کند. سپس، این مقاله از داده های بلوک به عنوان شیء برای ساده سازی سلسله مراتبی از پایین به بالا استفاده می کند.

در فرآیند ساده‌سازی، از رئوس شبکه در داده‌های بلوک نمونه‌برداری می‌شود و داده‌های هندسی مجموعه راس شبکه و داده‌های ویژگی فیزیکی مربوطه به عنوان داده‌های بلوک با دقت پایین قبلی ذخیره می‌شوند.