بسیاری از بازیکنان تیم ملی بعد از مسابقات از صندلی طبی ماساژور استفاده می نمایند

کرسی مطالعه
این مدل ها به گونه ای طراحی شده اند که میز کوچکی در داخل صندلی به دست می آید. آنها به طور کلی از فولاد یا آلومینیوم ساخته شده اند و قسمت نشیمن بالشتک شده است. قیمت صندلی طبی دیسک کمر بستگی به نوع و جنس آن دارد.

علاوه بر این، آنها به طور اجباری دارای تکیه گاه بازو هستند زیرا یک تخته چوبی به عنوان میز وصل شده است. تخته ها را می توان برای نشستن و بلند شدن واژگون کرد.

کرسی مطالعه در کالج ها و مدارسی که اکثراً مورد نیاز هستند بسیار رایج است. علاوه بر این، آنها همچنین به جای نیمکت های سنتی در چندین موسسه مطالعاتی استفاده می شوند. لیست قیمت صندلی ماساژور سنگ یشم در بازار موجود است.

صندلی

صندلی سالن
مدل های Lounge مدل های لوکسی هستند که می توانید در اتاق نشیمن خود نگه دارید. آنها بالشتک هستند و اغلب دارای پشتی بلند هستند تا به شما اجازه دهند با شکوه استراحت کنید. در رنگ ها و ظاهر های مختلف موجود است.

آنها عمر طولانی دارند، بنابراین لازم نیست نگران آن باشید. بزرگترین فایده این است که می توانید رنگ محصول را با اتاق خود مطابقت دهید و سپس خرید کنید.

می توانید از آنها در اتاق نشیمن مجلل استفاده کنید. اگر صاحب هتل هستید، می‌توانید آن‌ها را در لباس‌های پذیرایی یا لوکس خود قرار دهید. بروز ترین قیمت صندلی آرایشگاه زنانه دست دوم در بازار موجود است.

صندلی تاشو
یکی از معروف ترین انواع صندلی برای منزل، مدل تاشو است. آنها می توانند فضای زیادی را در اتاق شما ذخیره کنند زیرا می توانید آنها را جمع کنید و در صورت عدم استفاده آنها را نگه دارید. جدای از آن، این مدل ها از مواد مختلفی ساخته شده اند. اغلب آنها از آلومینیوم و فولاد ساخته می شوند.

با این حال، آنها همچنین از چوب ساخته شده اند. بر خلاف مدل های پلاستیکی، برخی از آنها دارای تکیه گاه دست هستند در حالی که برخی دیگر آنها را ندارند. از آنجایی که قابل حمل هستند، وزن سبکی دارند.

می توانید از صندلی چرخدار کودک برای اهداف مختلف استفاده کنید. از آنجایی که می توانید آنها را حمل کنید، ممکن است آنها را با خود حمل کنید

  • منابع:
    1. Different Types of Chairs In India
  • تبلیغات: 
    1. انتخاب فرش دیوار به دیوار برای منازل شیک
    2. راه هایی که تا 100 سال آینده درآمدزا هستند
    3. جایگاه عسل در رژیم غذایی
    4. پیچیدن صدای خنده کودکان در مدارس آجری