زنی شیلنگ آتش نشانی دو اینچ را به عنوان هدیه به همسر آتش نشان خود داد

عنوان مثال، برای محصولات PVC، این رقم می تواند 6 بار باشد، در حالی که برای محصولات تقویت شده می رسد. دمای عملیاتی محصولات برای استفاده در هر زمان از سال مناسب هستند، اما بسته به مواد ساخت، محدودیت های خاصی وجود دارد.

بنابراین، محدوده دما می تواند از -40 تا +45 درجه سانتیگراد یا از -35 تا +90 درجه سانتیگراد باشد. روسیه استفاده کرد. شلنگ آتش نشانی چیست؟ انواع و ویژگی های عملکرد شیلنگ های  شلنگ آتش نشانی چیست؟

شلنگ آتش نشانی چیست؟ شیلنگ آتش نشانی دو اینچ یکی از ابزارهای مهم برای اطفای حریق است. تصور کار آتش نشانان بدون آن غیرممکن است. این یک خط لوله از ترکیب نرم یا سخت است که دارای سرهای اتصال برای اتصال به منابع آب است.

از بشکه های دستی یا اتصالات اتصال ویژه تشکیل شده است. آستین از برزنت یا پارچه مصنوعی ساخته شده است. برای مقاومت در برابر دماهای بالا یا پایین، برای افزایش استحکام از بیرون، با فلز تقویت شده پوشانده می شود.

داخل آستین اغلب لاستیک است. با آن می توانید آب، فوم و سایر عوامل آتش نشانی را به منبع آتش برسانید تا از آن جلوگیری کنید. تمامی خودروهای وزارت اورژانس مجهز به شیلنگ آتش نشانی هستند.

آنها همچنین باید در سایر امکاناتی که امکان اتصال آنها وجود دارد، یعنی. شیر آب، شیرآلات و راه های دیگری برای تامین آب وجود دارد. قبل از استفاده مورد نظر، آنها باید تا شوند. شلنگ آتش نشانی چیست؟

شیلنگ آتش نشانی یکی از ابزارهای مهم برای اطفای حریق است. تصور کار آتش نشانان بدون آن غیرممکن است. این یک خط لوله از ترکیب نرم یا سخت است که دارای سرهای اتصال برای اتصال به منابع آب است.

با شار حرارتی با چگالی 14 کیلووات بر متر مربع، درصد تضعیف تابش مادون قرمز در مواد آستین منعکس کننده گرما باید حداقل 70 باشد. قاب برق خط لوله باید حداقل 800 میلی متر عرض داشته باشد.