سارق هودی دخترانه پشمی روانه ی زندان شد

باز هم، در جایی که نسبت جنسیتی با تناقض، یادگیری مؤثرتری ایجاد می‌کند، به طور ایده‌آل درست است. بنابراین، آنچه قرار است برای یک موقعیت خاص صادق باشد، ممکن است بسته به فرض، برای بقیه سناریو درست نباشد.

با این وجود، نتیجه مطالعه مشابه مارتین و همکاران. در مورد یادگیری شناختی نیز نتیجه مشابهی را در این مطالعه ارزیابی کرد. مجدداً، فرضیه نگرش دانش‌آموزان به یادگیری دانش‌آموزان نیز با سناریوی درک اعتبار دانش‌آموزان در مورد معلم خود که بیش از حد به یافته‌های تویت و مک کراسکی مرتبط بود، توجیه می‌شود.

بنابراین، این یافته ها به شدت از ظاهر نقش مربی برای ایجاد خراش در ذهن دانش آموزان حمایت می کند. بدون شک، لباس معلمان باید ارزش نهادی را با درجه بالایی از نجابت به وفور نشان دهد.

هودی دخترانه پشمی در بین دختران طرفداران بسیاری دارد و امروزه بیشتر دختران در پوشش خود از هودی استفاده می کنند.

به عنوان معلم، آنها باید در مقابل دانش‌آموزان از نظر صدا، ژست، تنبیه و در نهایت دیدگاه، نقش‌آفرینی کنند. جهت دادن به اهمیت لباس باید زیر نظر معلم باشد، به خصوص برای کلاس ها که ممکن است به عنوان یک نگاه حرفه ای یا حتی به نظر حرفه ای باشد.

به نظر می رسد، حرفه معلمی، یک فعالیت احشایی، شامل بسیاری از حرکات بدن است که از این پس، دسته بندی های مختلف لباس (به عنوان مثال، رسمی، غیر رسمی یا غیر رسمی) برای آن ترجیح داده می شود.

با توجه به تحقیقات قبلی و پشتیبانی شواهد، مطلوبیت کسی با کد لباس حرفه ای همراه است. با این حال، بسته به ظاهر زیبایی‌شناختی، معلم باید لباس مناسبی بپوشد تا دانش‌آموز در همه جنبه‌ها به آنها اجازه دهد.

بدون هیچ شکی، ترجیح لباس یک معلم برای یک سبک خاص، تعبیری نسبتاً حرفه ای در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، لباس معلم از طریق سن، جنس و وضعیت مطابقت دارد. شخصاً باید روی ظاهر یا سبک زندگی یک عضو هیئت علمی تمرکز کند.

از سوی دیگر، نگاه بسیار مثبت به دلیل احترام به خود و یا حتی برای نهاد کار کاملا ضروری است. هرچه دانش‌آموزان قبول کنند، نگرش بسیار مثبت نسبت به پرسنل بیشتر می‌شود.