سرکه سیب صنعتی موجب تنظیم ضربان قلب می شود

روزانه یک یا دو قاشق غذاخوری سرکه سیب صنعتی به مدت سه ماه به افراد دارای اضافه وزن کمک کرد تا با تحریک احساس سیری و کاهش مقدار غذا، به طور متوسط ​​2.6 و 3.7 پوند (1.2 و 1.7 کیلوگرم) وزن کم کنند. در طول روز بلعیده می شود.

سرکه می تواند به کاهش وزن افراد کمک کند. همچنین مشخص شده است که دو قاشق غذاخوری در روز در مقایسه با افرادی که سرکه سیب نمی‌نوشند، به رژیم‌های غذایی کمک می‌کند تقریباً دو برابر بیشتر وزن خود را در سه ماه کاهش دهند.

برای تهیه سس می توانید آن را در یک لیوان آب مخلوط کرده و قبل از غذا میل کنید یا با روغن مخلوط کنید. هنگامی که با سایر بهبودهای رژیم غذایی و سبک زندگی ترکیب شود، به احتمال زیاد باعث کاهش وزن می شود.

برای بهبود هضم، بسیاری از مردم سرکه سیب را قبل از وعده های غذایی غنی از پروتئین مصرف می کنند. فرضیه این است که اسیدیته معده شما را افزایش می دهد و به بدن کمک می کند تا پپسین بیشتری تولید کند، آنزیمی که پروتئین را تجزیه می کند.

اگرچه شواهدی برای حمایت از استفاده گوارشی از سرکه وجود ندارد، سایر مکمل‌های اسیدی مانند بتائین HCL می‌توانند اسید معده را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند. غذاهای اسیدی ممکن است اثرات مشابهی داشته باشند.

اگرچه مطالعات بیشتری مورد نیاز است. کسانی که آن را هضم می کنند معمولا یک تا دو قاشق غذاخوری را با یک لیوان آب درست قبل از غذا می نوشند. به مدیریت قند خون کمک می کنداز سوی دیگر صابون ها و پاک کننده های قلیایی می توانند اگزما را تحریک کرده و علائم را تشدید کنند.

از نظر تئوری، به دلیل خواص ضد باکتریایی خود، می تواند از عفونت های پوستی مرتبط با اگزما و سایر اختلالات پوستی جلوگیری کند. برخی از افراد از فرم رقیق شده در پاک کننده یا تونر صورت استفاده می کنند. اصل این است که می تواند باکتری ها را از بین ببرد و از ایجاد لکه جلوگیری کند.