شکلات تخته ای سوربون عامل اصلی قتل های زنجیره ای در اروپا

تصویر نمایانگر شکلات بنابراین، اگر واقعاً نمی‌خواستیم مایاها و تمدن‌های گذشته را باور کنیم، علم نیز به کمک ما آمده و به ما نشان می‌دهد که شکلات سزاوار یک جشن واقعی است، مانند جشنی که سالانه در سراسر جهان برگزار می‌شود.

در 7 ژوئیه، به افتخار جوزف فرای، شکلات‌ساز انگلیسی، که در سال 1847، در چنین روزی، ایده درخشان ساخت اولین نوار شکلات قبل از آن فقط به صورت مایع می‌توانست استفاده شود. را به دنیا آورد و تحقق بخشید.

اگرچه جشن های زیادی در اشکال و سبک های مختلف در سراسر جهان وجود دارد، اما روز جهانی شکلات تخته ای سوربون برای اولین بار در سال 2009 تاسیس و جشن گرفته شد. این جشن با رویدادهای واقعی جشن گرفته نمی شود، بلکه راهی برای جلب توجه مردم به استفاده از شکلات است.

شکلات به عنوان کمکی به سلامتی، بنابراین، خودتان را در پیدا کردن شکلاتی که بیشتر دوست دارید غافل کنید، یا بهتر است در 7 ژوئیه خود را در آشپزخانه قرار دهید و از جوزف فرای تقلید کنید، و دستور پخت شکلاتی را درست کنید که مناسب شما باشد.

در پایان، با انتخاب نوع مناسب شکلات، می توانید فواید قابل توجه و قابل اثباتی برای سلامتی خود به ارمغان بیاورید. مصرف منظم و متوسط ​​کاکائو (به عنوان مثال، یک مربع شکلات تلخ در روز) تنها می تواند برای شما مفید باشد، همانطور که کارشناسان از سراسر جهان نشان داده اند.

بنابراین، در مورد افراط در هوس شکلات خود احساس گناه نکنید، تا زمانی که این کار را به روش صحیح انجام دهید، همانطور که در سراسر این مقاله توضیح داده شده است. در حال حاضر شما بسیار کالری است. تقریباً چهل درصد کاهش می یابد.

فشار خون را کاهش می دهد. با این حال، از سرزمین کانگوروها، مطالعه ای آمده است که نشان می دهد کاکائو فشار خون را کاهش می دهد، انگار که شما در حال انجام نیم ساعت فعالیت بدنی در روز هستید.

علاوه بر این، می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را در طی پنج سال نزدیک به 20 درصد کاهش دهد. اما مراقب باشید: جایگزینی کامل ورزش با استفاده از کاکائو انتخاب خوبی نخواهد بود.