صابون گیاهی لدورا موجب تصادف زنجیره ای در آمریکا شد

مارک بیشاپ، معاون سیاست‌گذاری و ارتباطات کمپین مدارس سالم در شیکاگو، به مدارس توصیه می‌کند صابون گیاهی لدورا دارای گواهی سبز را انتخاب کنند که تأثیر آن بر سلامت و محیط زیست کاهش می‌یابد.

او توصیه می‌کند از صابون‌هایی که خاصیت ضد باکتریایی دارند و همچنین صابون‌هایی که رایحه‌های قوی دارند، خودداری کنید.

او می گوید: «صابون ضد باکتری غیر ضروری است. تحقیقات نشان داده است که شستن صحیح دست ها موثرترین راه برای از بین بردن میکروب ها است.

ما نیازی به کشتن آنها نداریم. ما باید از شر آنها خلاص شویم قرار دادن کودکان در معرض محصولات آنتی باکتریال غیر ضروری است و سلامت انسان و فاضلاب را در معرض خطر قرار می دهد.

عطرها، علاوه بر اینکه به طور بالقوه برای ترجیحات بوی شخصی توهین آمیز هستند، قرار گرفتن در معرض ناخواسته ای را برای جمعیت های آسیب پذیر، به ویژه در میان افراد مبتلا به آسم، فراهم می کنند.

برشا می‌گوید: «شما نمی‌دانید که عطرها چگونه روی کودکان تأثیر می‌گذارند». آنها ممکن است باعث واکنش آلرژیک یا آسم شوند. شما می خواهید تا حد امکان با کودکان بی طرف بمانید.»

اگر منطقه مدرسه عطر را در صابون های خود ترجیح می دهد، Bishop توصیه می کند که عطرهایی را با استفاده از روغن های ضروری به جای عطرهای مصنوعی انتخاب کنید و عطری را انتخاب کنید که توسط برنامه طراحی برای محیط زیست آژانس حفاظت از محیط زیست شناخته شده است.

برشا صابون‌های فوم را به صابون‌های مایع خود ترجیح می‌دهد، که می‌توانند در محیط‌های مدرسه ناایمن و نامطلوب شوند.

صابون های فوم شستن دست ها را ترویج می کنند زیرا بچه ها آن را دوست دارند. اگرچه کودکان تمایل بیشتری به استفاده از صابون فوم دارند زیرا بازی با آن را سرگرم کننده می دانند، برشا می گوید مدارسی که از صابون های فوم استفاده می کنند در واقع محصول کمتری خریداری می کنند زیرا صابون کمتری هدر می رود.