قابلمه گرانیتی طرح چروک که شعله ی گاز را تنظیم می کند

این در گزارشی تأیید شد که در آن نداشتن قابلمه گرانیتی طرح چروک برای آماده سازی غذای کافی منجر به متوسل شدن خانواده ها به مصرف غذاهای ناسالم شد .

یک گزارش اخیر فقدان وسایل ذخیره سازی و پخت و پز کاربردی اعم از اجاق، یخچال و اجاق گاز در خانه ها را به دلیل ناتوانی در تهیه وعده های غذایی سالم مقصر دانسته است

استفاده از غذای شیرگیری گیاهی تولید شده از مکمل ذرت ماش گزارش شده است. مطمئناً برای جلوگیری از آلودگی، این غذای شیرگیری باید تحت یک محیط بهداشتی پردازش شود.

یخچال‌ها را می‌توان بر اساس اندازه‌ها، تخته‌های خردکن بر اساس کمیت و سؤالاتی در مورد قابلمه، ماهیتابه، ماهیتابه و کاسه مخلوط کردن، گزینه‌هایی برای تشخیص مقدار و اندازه ارائه کرد.

انتخاب اولیه اقلام بر اساس مشاهدات اعضای تیم از وب‌سایت‌های لوازم آشپزخانه استرالیا، فروشگاه‌های بزرگ، کتاب‌های آشپزی، یادآوری شخصی اقلامی بود.

قبلاً در محیط‌ های آشپزی خانگی استرالیا مشاهده شده بود، محتویات دانشگاه نیوکاسل در آزمایشگاه‌های مواد غذایی تدریس می‌کرد و بررسی چک لیست‌های آشپزخانه موجود مورد استفاده قرار گرفت.

معیارهای ورود به اقلام آشپزخانه این بود که به اندازه کافی ساختار مورد علاقه، یعنی فضاها، سطوح، و تجهیزات در خانواده های استرالیایی را که برای پختن غذا یا نوشیدنی های غیر الکلی در آشپزخانه و سایر مکان های مسکونی استفاده می شود، نشان دهد.

مطالعات قبلی یا هیچ روش اعتبار سنجی ساختاری را انجام نداده اند یا فقط شامل تعداد بسیار کمی از آیتم ها بوده اند. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این است که مانند پرسشنامه‌های موجود در حال حاضر بر ابزارهای ارزیابی ذهنی تکیه نمی‌کند.

در آن زمان، ظروف سفالی در آشپزخانه های هندی یک امر ثابت بود. درست از ذخیره آب تا پخت و پز، زنان همه آن را با یک دیگ یا «هندی» مدیریت می کردند.

همانطور که در روستاهای هند به آن می گویند. و، با وجود در دسترس بودن ظروف آشپزی فانتزی و گران قیمت، به نظر می رسد زمان بازگشت به اصول اولیه فرا رسیده است.

ما اغلب ست های سفالی را می بینیم که بیشتر به عنوان وسایل نمایشی در دکور خانه استفاده می شود، اما یک گلدان سفالی مناسب به ندرت در آشپزخانه استفاده می شود.