مردی با ساعت ست سیتیزن اصل همسرش را کشت

یک ساعت ست سیتیزن اصل جالب در مجموعه رولکس است. این مدل که برای اولین بار در دهه 1950 برای دانشمندان و مهندسان عرضه شد، نام خود را از دو کلمه  گرفته است که به معنای واقعی کلمه 1000 گاوس ترجمه می شود.

از هر ساعت‌ساز درباره رولکس بپرسید، به احتمال زیاد داستان‌هایی از دیتوناهای قدیمی میلیون دلاری، Yacht-Masters پر زرق و برق، یا قاب‌های دو رنگ سراکروم با فناوری پیشرفته در GMT جدید خواهید شنید.

این اصطلاحات به چه معنا هستند، چه تفاوتی با هم دارند و چرا مهم است؟ یکی از پایه‌های محبوبیت تاریخی ساعت‌های رولکس، مقاومت آن‌ها در برابر آب است. همانطور که قبلاً می دانید، رولکس اولین ساعت ضد آب جهان را در سال 1926 معرفی کرد که این شرکت آن را Oyster نامید.

همیشه شخصیتی تا حدی بحث برانگیز داشته است. از یک طرف، این پیچیده ترین ساعتی است که رولکس می سازد . زمانی که Sky-Dweller در سال 2012 معرفی شد، تنها با رنگ طلایی کامل روی یک دستبند طلا موجود بود. بر این اساس قیمت یکی از بالاترین ها در کل خط رولکس بود.

در میان تولید کنندگان ساعت های سوئیسی معتبر، رهبران شناخته شده ای وجود دارد. این ساعت نمایندگان جامعه عالی، افراد تاجدار و روسای جمهور (از جمله ما) است. حتی در مدل های “پایین” این شرکت ها، شما تضمین می کنید که شایسته به نظر برسید!

سایر برندهای ساعت کمتر در روسیه شناخته شده هستند. می‌توان گفت که اعتبار یک برند ساعت خاص از قدمت شرکت، پیچیدگی حرکات ساعتی که تولید می‌کند و «هیجان‌انگیز» آن برند است.

ساعت های سوئیسی یکی از بهترین و معتبرترین هدایا به حساب می آیند. طبق قوانین سوئیس، ساعتی حق دارد که سوئیسی نامیده شود که در ساخت آن سه شرط لازم برآورده شده است اولاً، حرکت ساعت باید سوئیسی باشد، به این معنی که بیش از 50 درصد از اجزا و قطعات تولید شده در سوئیس را شامل می شود و باید در سوئیس مونتاژ شود.