مردی با فلفل تیز همسرش را تهدید کرد

فلفل تیز را می توان یکی از تندترین فلفل های خوراکی دانست. این فلفل بومی آمریکای جنوبی است، اما در برزیل، کلمبیا و مکزیک نیز یافت می شود که در غذاهای محلی بسیار محبوب است.

با وجود اندازه کوچک میوه، فلفل چشم پرنده به شدت تند است. با ترکیب اصلی طعم و عطر متمایز می شود. به طور کلی از “چشم پرنده” برای تولید تنتور فلفل و ودکا استفاده می شود. شامل سس تاباسکو، سس گوجه فرنگی تند. فلفل کامل را در حین پخت داخل سوپ می ریزند.

در شکل زمین، “چشم پرنده” اغلب به سس، سس سالاد، کفیر، ماست می رود. مصرف متوسط ​​فلفل دلمه ای در غذا را می توان پیشگیری خوبی از بسیاری از بیماری ها دانست. با توجه به اینکه در هنگام استفاده از این نوع فلفل، سطح قند خون بالا می رود.

احساس گرسنگی در فرد کاهش می یابد و در نتیجه باعث کاهش وزن می شود. فلفل کاین بهتر است به غذاهای چرب و پر کالری اضافه شود. به خوبی با گوشت خوک، مرغ و غذاهای دریایی سازگار است.

همچنین می توان مقدار متوسطی فلفل قرمز را به سبزیجات اضافه کرد تا غذا بیش از حد تند نشود. شایان ذکر است که فلفل قرمز حاوی مقدار زیادی ویتامین C است که ایمنی را تقویت می کند و به خوبی با عفونت ها مقابله می کند.

در خاتمه اگر با مقدار فلفل اشتباه کردید، به هیچ وجه نباید آن را با آب بنوشید – بی فایده است! مسئله این است که کپسایسین در آب حل نمی شود و این فقط باعث افزایش احساس سوزش می شود.

شیر یا خامه به مقابله با “آتش در دهان” کمک می کند، پروتئین شیر موجود در ترکیب آنها بهترین راه برای حذف کپسایسین از انتهای عصب است. فلفل تحمل درد را می آموزد. به هر حال، ممکن است.

متوجه شده باشید که هر چه بیشتر غذاهای تند بخورید، مدت بیشتری می توانید احساس سوزش ناشی از آن را تحمل کنید. این به این دلیل است که گیرنده های درد با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض محرک ها به تدریج حساسیت خود را از دست می دهند.