مصرف ترشی انبه شیشه ای باعث کدر شدن پوست می شود

محققان یک بار و سپس یک هفته بعد، گرفتگی عضلات را در مردانی که به خوبی هیدراته شده بودند، القا کردند. آنها دریافتند شرکت‌کنندگانی که آب ترشی می‌نوشیدند به‌سرعت از گرفتگی عضلات خود تسکین می‌یابند.

آب دیونیزه فواید مشابهی را ارائه نمی دهد، به این معنی که الکترولیت ها و وضعیت هیدراتاسیون به تنهایی نتیجه را توضیح نمی دهند. این نشان می‌دهد که چیز دیگری در مورد ترشی ممکن است به جای محتوای آب یا الکترولیت‌ها، به رفع گرفتگی عضلات کمک کند.

ترشی انبه شیشه ای که از آب نمک بر پایه سرکه استفاده می کنند ممکن است به کنترل گلوکز خون کمک کنند. سطوح پایدار گلوکز خون می تواند به جلوگیری از احساس گرسنگی شدید کمک کند. جلوگیری از افزایش گلوکز خون نیز برای سلامت افراد مبتلا به دیابت حیاتی است.

یک مطالعه کوچک در سال 2013، 14 بزرگسال سالم را که در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 قرار داشتند، مورد بررسی قرار داد. آن دسته از شرکت‌کنندگانی که سرکه در وعده‌های غذایی مصرف می‌کردند، سطح گلوکز خون ناشتا نسبت به افرادی که سرکه مصرف نمی‌کردند، پایین‌تر بودند.

تحقیقات بیشتری برای تعیین میزان فواید و بی خطرترین مقدار سرکه برای مصرف ضروری است. با این حال، افرادی که به یک روش نسبتا آسان برای کمک به کنترل قند خون علاقه مند هستند، می توانند ترشی یا غذای غنی از سرکه دیگر را همراه با وعده های غذایی مصرف کنند.

مانند تمام میوه ها و سبزیجات، ترشی ها حاوی آنتی اکسیدان هستند. مطالعات انجام شده در منبع معتبر آزمایشگاهی نشان داده است که آنتی اکسیدان ها می توانند با اثرات رادیکال های آزاد مقابله کنند.

رادیکال های آزاد مواد شیمیایی در بدن هستند که ممکن است در ایجاد طیف گسترده ای از مسائل سلامتی نقش داشته باشند. این مسائل شامل سرطان، التهاب، بیماری های قلبی و بیماری های مزمن مختلف است. رادیکال های آزاد نیز ممکن است به پیری کمک کنند.

مطالعات متعدد آنتی اکسیدان ها را با سلامتی بهتر مرتبط دانسته اند. به عنوان مثال، یک بررسی کاکرین در سال 2017 نشان داد که مکمل های آنتی اکسیدانی ممکن است دژنراسیون ماکولا مرتبط با افزایش سن را که یکی از دلایل اصلی نابینایی است، کند کند.