مصرف توت تازه مشهد موجب ناباروری می شود

توت تازه مشهد شسته و پوست کنده را به توده به دست آمده اضافه کنید. در قالب بریزید و در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه به مدت 30-40 دقیقه قرار دهید. در این مقاله در مورد توت صحبت می کنیم. ما در مورد ویژگی های آن، کاشت و رشد صحبت می کنیم.

شما در مورد مراقبت مناسب از محصول و اینکه چه انواع توت برای رشد در منطقه مسکو، روسیه مرکزی مناسب است، آشنا خواهید شد. توت (درخت توت، توت) سرده ای از گیاهان خانواده توت است که شامل 17 گونه از درختان برگریز رایج در مناطق نیمه گرمسیری اوراسیا و آمریکای شمالی است. فرهنگ درخت گرده افشانی با باد است.

توت در جوانی به سرعت رشد می کند، اما با گذشت زمان کند می شود. به طور متوسط، ارتفاع آن به 10-15 متر می رسد. برگ های فرهنگ ساده، متناوب، دندانه دار در امتداد لبه ها هستند. یک درخت تا 200 سال عمر می کند، کمتر به 300-500 سال می رسد.

توت برای تهیه نوشابه استفاده می شود. همچنین از توت ها به عنوان پرکننده پای استفاده می شود، مربا و مربا بر اساس آن درست می شود. رایج ترین گونه ها: توت سفید و توت سیاه به طور فعال از جمله در جنوب روسیه کشت می شوند. برای حذف آب توت سیاه می توان از آب توت سفید استفاده کرد.

در آسیای مرکزی از چوب توت برای ساخت آلات موسیقی استفاده می شود. همچنین به عنوان مصالح ساختمانی و زینتی استفاده می شود. در روسیه، برداشت چوب توت از سال 2011 ممنوع شده است.

برای اینکه توت در برابر یخبندان مقاومت بیشتری داشته باشد آبیاری آن را از ابتدای بهار تا تیرماه آغاز کنید. در طول خشکسالی شدید، محصول را آبیاری کنید. لازم است از تیرماه آبیاری قطع شود. در صورتی که بهار بارانی باشد، درخت را نمی توان آبیاری کرد.

کودها باید از بهار تا جولای اعمال شوند. در بهار، درخت به کودهای نیتروژن، در تابستان – در پتاس و فسفر نیاز دارد. محصول را زمانی که نیمه یا کاملاً خوابیده است هرس کنید. زمان مطلوب اوایل بهار قبل از شروع جریان شیره است.