پالتو چرم زنانه اصل موجب درگیری در خانواده شد

برچسب روی محصول خود را بررسی کنید تا متوجه شوید مقاومت در برابر آب چقدر طول می کشد. به طور معمول، این محصول باید هر چند هفته یا ماه یک بار مجدداً استفاده شود.

در حالی که این درمان باعث می شود پالتو چرم زنانه اصل در برابر آسیب آب مقاوم باشد، اما کاملاً ضد آب نخواهد بود، حتی اگر درمان خلاف آن را ادعا کند.

هرگز ژاکت چرمی را در آب غوطه ور نکنید و آن را در ماشین لباسشویی قرار ندهید.رسوبات نمک را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. در شرایط مرطوب زمستانی، رسوبات نمک سفید روی چرم ایجاد می شود.

نمک را به سرعت با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا از ایجاد لکه های خشک و ترک جلوگیری شود. بگذارید چرم در هوا خشک شود، سپس روی ناحیه آسیب دیده نرم کننده بمالید.

یکی دیگر از روش‌های عالی برای از بین بردن لکه‌های نمک این است که سرکه سفید و آب گرم را به نسبت مساوی مخلوط کنید و با یک پارچه موسلین نرم که در محلول مرطوب شده است، روی چرم بمالید.

اگر با لکه های سرسخت سر و کار دارید، ممکن است لازم باشد ناحیه آسیب دیده را با رنگ یا پولیش رنگی مناسب لمس کنید. برای دستورالعمل های خاص برچسب را بخوانید.

تقریباً تمام کاپشن های چرمی که در فروشگاه ها فروخته می شوند دارای برچسبی هستند که نحوه تمیز کردن کت را توضیح می دهد. از آنجایی که انواع چرم های زیادی وجود دارد.

همه آنها با چشم غیرمسلح قابل تشخیص نیستند، در صورت امکان دستورالعمل های خاص روی برچسب را دنبال کنید.[9] مراحل زیر به طور کلی ایمن هستند، اگر به طور کامل دنبال شوند.

اما هیچ روشی تضمین نمی شود که روی تمام چرم ها کار کند. ماموریت دارد که به هر کسی بیاموزد که چگونه هر کاری را انجام دهد. امروز از شما می خواهیم که به ما بپیوندید.