پیرزنی که با پوشیدن حوله تن پوش گلبافت 5 سال جوان تر شد

اگر قصد خرید هدیه برای کسی را دارید حوله تن پوش گلبافت بهترین گزینه است زیرا قیمت حوله تن پوش گلبافت با توجه به طرح و رنگ آن بسیار مناسب است.

وقتی صحبت از حوله می شود، تعداد شگفت انگیزی از سبک های مختلف وجود دارد که هر کدام تفاوت ها و کاربردهای منحصر به فرد خود را دارند.

بنابراین، انواع حوله ها چیست و هر کدام از آنها چه تفاوت هایی دارند؟ در این مقاله، ما قصد داریم حوله‌ها را با عمق بیشتری بررسی کنیم، تا بتوانید درک کاملی از این که کدام بهترین با نیازها و نیازهای شما سازگار است، به دست آورید.

بیایید آن را با نوع واضح حوله شروع کنیم: حوله حمام این رایج‌ترین نوع حوله است و معمولاً پس از دوش گرفتن یا حمام از آن استفاده می‌کنید.

برای حوله های حمام، اندازه های معمولی می تواند متفاوت باشد، اما به دنبال چیزی باشید که حداقل 28 اینچ در 55 اینچ باشد. اگر می خواهید پوشش بیشتری داشته باشید، به دنبال حوله های بزرگتر باشید.

حوله

حوله یکی دیگر از انواع حوله است که در حمام یافت می شود این یک نوع حوله کوچکتر است (12 اینچ در 12 اینچ / 13 اینچ در 13 اینچ) و برای شستن پوست، یعنی هنگام حمام کردن استفاده می شود.

از آنجایی که پارچه شستشو به طور منظم با پوست تماس خواهد داشت، بهتر است مواد نرمی داشته باشید که همچنین می تواند آلودگی ها را از بین ببرد و سلول های قدیمی و سموم پوست را از بین ببرد.

یکی دیگر از اندازه های کوچک حوله حوله نوک انگشت است که اغلب برای امتحان کردن دست ها استفاده می شود اندازه آن حدود 11 x 18 اینچ است و بزرگتر از یک دستمال شستشوی معمولی است.

این نوع حوله هم برای مصارف تزئینی و هم کاربردی استفاده می شود و عمدتاً در حمام مهمان یافت می شود همچنین ممکن است یک حوله نوک انگشتی در آشپزخانه پیدا کنید، برای استفاده پس از شستن دست ها در سینک قبل از پخت و پز.

مانند حوله نوک انگشتی، حوله دستی یکی دیگر از انواع حوله های کوچک است که می توان از آن برای خشک کردن دست ها پس از شستن استفاده کرد.

بسیاری از این حوله‌های دستی را در اکثر حمام‌ها روی حلقه‌ای که به دیوار چسبیده‌اند، خواهید یافت. اینها معمولاً 15 اینچ در 27 اینچ اندازه دارند، اگرچه می توان آنها را در 18 اینچ در 32 اینچ نیز یافت.