کشف پارچه مبلی max که جسدی را در آن پیچیده بودند

در آسیای جنوب شرقی، تولید پارچه مبلی max مبلمان منسوجات خانگی در فیلیپین، اندونزی، مالزی، سنگاپور، تایلند، کره، تایوان و هند بالاست، زیرا این کشورها تولیدکنندگان عمده مبلمان هستند.

در زمینه مبلمان نساجی، آسیا با توجه به سایر رقبای بین المللی خود نشانه های رشد سالمی را نشان می دهد. تخمین زده می شود که در هند، بازار خرده فروشی اثاثیه خانه شهری تا پایان سال جاری از 20000 کرور روپیه عبور کند.

به غیر از هند و کره، چین نیز به عنوان یک مرکز تولید مبلمان ظاهر شده است که در آن مبلمان در سراسر جهان پخش می شود. این امر منجر به افزایش تقاضا برای مبلمان منسوجات نیز شده است.

چندین کشور توسعه یافته مانند ایالات متحده آمریکا، اروپا و استرالیا منسوجات را برای مبلمان از کشورهای آسیایی وارد می کنند. جهش اخیر در رشد اقتصاد کشورهای در حال توسعه در این کشورها باز کرده است.

روکش‌های پارچه‌های پرده یا بالشتک معمولاً شامل پرس بادوام یا دائمی می‌شوند که در آن پارچه‌ها در هنگام شستشو و خشک‌کردن مناسب نیاز به اتو کردن کمی دارند یا اصلاً نیازی به اتو ندارند.

در استفاده نسبتاً بدون چروک روکش های محبوب دیگری نیز برای مبلمان پارچه وجود دارد، مانند کنترل انقباض که انقباض محدود پارچه را تضمین می کند.

پارچه دافع آب، که آب و لکه های مبتنی بر آب را منحرف می کند. پارچه دافع خاک و لکه که لکه های آب و روغن را دفع می کند. پارچه های مقاوم در برابر شعله؛ و پارچه های رها کننده خاک که به راحتی خیس می شوند.

به کاهش عملکرد شوینده کمک می کنند. این گونه پارچه ها دوام مبلمان را فراهم می کنند. آگاهی در بین مصرف کنندگان منجر به محبوبیت پارچه های غنی تر و قوی تر در صنعت مبلمان شده است.

جدا از این، تجارت جهانی صنایع مبلمان چندین برابر افزایش یافته است که باعث افزایش تقاضا برای منسوجات با کیفیت مبلمان شده است. صنعت مبلمان اتحادیه اروپا که حدود نیمی از تولید مبلمان در جهان را تشکیل می دهد.

تقاضای زیادی برای منسوجات مبلمان دارد. نیاز برای تجهیز منسوجات در آلمان بالاست و به عنوان بزرگترین کشور تولید کننده مبلمان پیشرو است و حدود 27 درصد از کل تولید اتحادیه اروپا را به خود اختصاص داده است.