کود اوره در بازار آزاد مردی را نابینا کرد

دانشمندان کامپیوتر و دانشمندان خاک برای طراحی سیستم‌های کوددهی هوشمند با هم کار می‌کنند که می‌تواند شرایط خاک و هوا را در مزارع کشاورزی نظارت کند.

سپس این سیستم ها تنها در صورت نیاز می توانند مقادیر کمی کود اضافه کنند. این مقدار کود اضافه شده را به حداقل می رساند.

کود اوره در بازار آزاد را برای نیازهای محصولات هدف قرار می دهد و مقدار نیتروژن از دست رفته را کاهش می دهد. کودها مواد مغذی ضروری مانند نیتروژن را در اختیار محصولات کشاورزی قرار می دهند.

به طوری که محصولات بزرگتر، سریعتر رشد می کنند و غذای بیشتری تولید می کنند. با این حال، استفاده بیش از حد کود می تواند مشکل ساز باشد.

زیرا منجر به انتشار گازهای گلخانه ای و اوتروفیکاسیون می شود. دانشمندان در حال حاضر در تلاش هستند تا راه حلی برای کاهش میزان کودهای مورد نیاز، بدون کاهش میزان غذای تولید شده، بیابند.

تسلیحات در چین و بسیاری از کشورهای در حال توسعه دیگر از بازده فنی پایین استفاده از کودهای شیمیایی رنج می برند که منجر به رواناب بیش از حد مواد مغذی و سایر مشکلات زیست محیطی می شود.

یکی از دلایل اصلی راندمان پایین، نبود اطلاعات و توصیه‌های مبتنی بر علم برای کاربرد مواد مغذی است. در پاسخ،  با این حال، هیچ ارزیابی سیستماتیکی از این برنامه صورت نگرفته است.

این مقاله با استفاده از داده‌های یک بررسی خانگی نماینده ملی، و با استفاده از گندم به عنوان مثال، ابتدا کارایی فنی استفاده از کود شیمیایی را با انجام تجزیه و تحلیل مرزی تصادفی تعیین می‌کند.

درس های آموخته شده از برای تلاش های آینده چین و همچنین برای سایر کشورهایی که سیاست های مدیریت مواد مغذی مشابهی را در نظر می گیرند، ارزشمند خواهد بود.

کشاورزان در چین و بسیاری از کشورهای در حال توسعه دیگر از راندمان فنی پایین و اثرات زیانبار استفاده از مواد شیمیایی دیگر رنج می برند.

یکی از دلایل اصلی راندمان پایین، نبود اطلاعات و توصیه های مبتنی بر علم برای پاسخ، دولت چین در سال یک برنامه ملی و توصیه کود را برای افزایش کارایی استفاده از کودهای شیمیایی راه اندازی کرد.