گل محمدی در مشهد موجب کاهش قیمت مسکن در استان شد

از کجا می توان گل محمدی خرید؟ گل محمدی در مشهد در بسیاری از مکان ها به فروش می رسد. آفلاین و آنلاین در پرورش دهندگان، در مراکز باغ و گاهی اوقات اگرچه گل محمدی های اغلب می توانند کیفیت عالی داشته باشند.

شانس نمونه های کمتر خوب معمولاً بیشتر از زمانی است که از پرورش دهنده خریداری می کنید. به عنوان مثال، محمدی های سوپرمارکتی ممکن است خیلی سریع رشد کرده باشند.

زیرا برای مدت طولانی تری در فضایی گرم با پلاستیک پوشانده شده اند. همچنین ممکن است مدت طولانی بدون آب بوده باشند.

این خطر برای پرورش دهندگان کمتر است و انتخاب نیز  گسترده تر است.قیمت گل محمدی چقدر است؟ قیمت گل محمدی بستگی به نوع، سایز و فروشنده دارد.

سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های سخت‌افزار به‌ویژه گاهی اوقات ممکن است قیمت‌ها را کاهش دهند. اگر خوش شانس باشید می توانید با پول کمی یک گیاه زیبا بخرید.

با این حال، اگر بدشانس باشید، خود را با گل محمدی خواهید یافت که تنها گیاه خوبی برای رشد با تلاش و زمان زیاد است. هنگام خرید گل محمدی معمولاً بهتر است اجازه ندهید قیمت تعیین کننده باشد.

شناخته شده ترین بیماری هایی که می توانند گل محمدی را تحت تاثیر قرار دهند، سفیدک پودری، لکه سیاه و زنگ هستند.

خطر کپک با گردش هوا بسیار کم و ریشه های خشک بیشتر است. اسپورها توسط باد پخش می شوند. کپک را می توان با لکه های خاکستری پودری روی برگ ها، ساقه ها و جوانه ها تشخیص داد.

گیاه زشت می شود و رشد آن متوقف می شود. به گفته برخی، با پاشیدن محلول 40 درصد شیر بدون چربی و 60 درصد آب روی گیاهان می توان با کپک مبارزه کرد، اما محصولات ضد کپک مختلفی نیز در بازار وجود دارد.

سفیدک پودری سیاه نیز با هاگ از طریق هوا پخش می شود. این بیماری را می توان با لکه های سیاه و بزرگ که اغلب در برگ های پایین شروع می شود، تشخیص داد.

در صورت ادامه بیماری، برگ های باقی مانده زرد شده و می ریزند. اگر شبنم سیاه ستاره ای مدام برگردد، گیاه ضعیف شده و حتی می تواند بمیرد.