اسباب بازی سرویس آشپزخانه قیمت لوازم آشپزخانه را دو برابر کرد

لبخندش باعث شد کودکی خوبی پیدا کنم. زندگی یک فرد رنگارنگ است و من معتقدم که باید “اپیزودهای” زیادی در آن وجود داشته باشد.

من مطمئن هستم که همه اسباب بازی سرویس آشپزخانه خواهند داشت و آن اسباب بازی های فوق العاده ممکن است درخشان ترین تزیینات دوران کودکی شما باشد.

هنوز هشتمین تولدم را به یاد دارم، مادرم یک هدیه منحصر به فرد به من داد، اما این هدیه به «دوست خوب» جدا نشدنی من تبدیل شده است.

این هدیه یک ببر پر شده است. این ببر کوچولو بسیار بامزه است شخصیت “پادشاه” روی سرش قوی و قدرتمند است که باعث می شود احساس دوری کنید.

در خانه من، عروسک های کوچک و حیوانات کوچک زیادی وجود دارد، آنها دوستان و شرکای خوب من هستند و اسباب بازی های مورد علاقه من هستند.

من خیلی اسباب بازی دارم وقتی جوان بودم در خانه مادربزرگم زندگی می کردیم اسباب بازی های زیادی در خانه مادربزرگم نگهداری می شد.

 

 

اسباب بازی

اگر اسباب بازی های شکسته نبود مادربزرگم آنها را برای من تمیز می کرد. از زمانی که مادرم مرا به دنیا آورد، پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ و پدربزرگ و مادربزرگم برای من اسباب بازی های زیادی خریدند.

همچنین از عموها و خاله هایم هدایای اسباب بازی برایم خریدند، مادربزرگم اغلب می گفت که اگر این همه اسباب بازی داشته باشم، می توانم یک فروشگاه اسباب بازی باز کنم .

من انواع اسباب بازی از جمله بیل مکانیکی، کامیون های بزرگ، مدل های مختلف ماشین و بسیاری از عروسک های پارچه ای و حیوانات را دارم.

مورد علاقه من ماشین مسابقه ای با کنترل از راه دور است که دارای کنترل دسته است و بسیار سریع کار می کند. من همچنین قطار کنترل از راه دور با ریل هایی را که پدرم برای من خریده است دوست دارم.

از واگن های زیادی تشکیل شده است. مسیر را می توان به شکلی که من می خواهم طراحی کرد. قطار روی ریل می خزد و بازی کردن آن لذت بخش است!

من همچنین تانک جنگی کنترل از راه دور خود را دوست دارم، من و پدرم از راه دور یک تانک را در خانه کنترل می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.