چاقو هخامنشی به عنوان بهترین محصول در گینس ثبت شد

چاقوهای مجاز شامل محصولاتی هستند که نقطه آنها بالاتر از خط لب به لب بیش از 5 میلی متر یا بیش از 10 میلی متر بلند شده باشد.

شکار، قمه های توریستی، برش، ابزارهایی برای کار بازسازی و نجات، علائم محصولات تیغه مشخص می شود که مربوط به مدل های چاقوهای خانگی، توریستی، ورزشی، برش و پوست می شود.

همچنین هنگام تعیین دسته چاقو هخامنشی ، سلاح های سرد. اصطلاحات و تعاریف با مطالعه دقیق مشخص شده و تغییرات در آنها می توان به تعدادی از ویژگی ها و ویژگی های طراحی محصولات تیغه اشاره کرد.

وجود حداقل یکی از آنها به شما امکان می دهد قانونی بودن چاقو را تعیین کنید.چاقوهایی که تیغه های آن برای رانش طراحی نشده است ممنوع است.

نوک چاقو را می توان گرد کرد یا با هر ابزاری جایگزین کرد: پیچ گوشتی، اسکنه یا چیز دیگری. صفحه ابزار باید حداقل 3 میلی متر باشد. چنین محصولاتی شامل، به عنوان مثال، چاقوی غواصی است.

برای گردش آزاد مجاز است چاقوهایی با قنداق مقعر چاقوها برای فروش آزاد مجاز هستند که روی لبه آن وجود دارد. خوشبختانه در سال 2003، قانون جدید تسلیحات به تصویب رسید.

از تشدید «تنش چاقویی» در کشور جلوگیری کرد و خرید بسیاری از چاقوهایی را که قبلاً ممنوع شده بودند، برای شهروندان عادی ممکن ساخت.

همین چاقوهای شکاری امروز کاملا آزادانه فروخته می شوند و برای خرید آنها نیازی به مجوز شکار و مجوز خاصی نیست. شهروندان فدراسیون روسیه مجاز به خرید، ذخیره، حمل و استفاده از چاقو برای تعدادی از اهداف “صلح آمیز” هستند.

تنها استثناء چاقوهای رزمی و نظامی، خنجر، سابر و … است که داشتن آنها مستلزم مجوز خاص است. به یاد داشته باشید: پوشیدن غیرقانونی چنین محصولاتی مشمول مسئولیت اداری است .

حمل، نگهداری و استفاده از چاقوهای یوغی شکل که در آن ارتفاع قوس از خط کشیده شده از نوک تا نقطه بالایی نوک دسته از 15 میلی متر بیشتر باشد مجاز است.

شما می توانید آزادانه چاقوهایی با تیغه تا 90 میلی متر خریداری و استفاده کنید. زیر چاقوهای ممنوعه، که در آن لبه برش و لب به لب با زاویه بیش از 70 درجه همگرا می شوند، قرار نگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.