با خوردن بادام زمینی ایوب مدل چشمان خود را تغییر دهید

بادام زمینی ایوب آنطور که عموماً تصور می شود یک آجیل واقعی نیست، بلکه از خانواده حبوبات است، در واقع روی درختان رشد نمی کند بلکه معمولاً نخود آسیاب شده نامیده می شود، با 26-28٪ پروتئین، بادام زمینی یک قدرت طبیعی است .

مقدار توصیه شده روزانه پروتئین بیش از تخم مرغ، محصولات لبنی و بسیاری از تکه های گوشت، به دلیل محتوای پروتئین بالا آنها به طور گسترده ای به عنوان جایگزینی برای گوشت در بسیاری از دستور العمل های گیاهی استفاده می شوند.

بادام زمینی به روشی بسیار جذاب رشد می کند. آنها در واقع به عنوان یک گل روی زمین شروع می شوند که به دلیل وزن زیاد به سمت زمین خم می شوند. گل در نهایت حفره های زیرزمینی ایجاد می کند، جایی که بادام زمینی می رسد.

پوسته قهوه ای یا رگه دار بادام زمینی حاوی دو یا سه بادام زمینی است. هر دانه بیضی شکل است و از دو لوب سفید تشکیل شده است که با پوستی قرمز مایل به قهوه ای پوشیده شده است. بادام زمینی به دلیل محتوای پروتئین و مشخصات شیمیایی بالایی که دارد.

به اشکال مختلف از جمله کره، روغن، آرد و پرک فرآوری می شود و همیشه برشته و نمک زده می شود، یافتن بادام زمینی خام غیرعادی است. بادام زمینی بومی آمریکای جنوبی است، جایی که هزاران سال است.

وجود داشته و نقش مهمی در رژیم غذایی آزتک ها و دیگر سرخپوستان بومی آمریکای جنوبی و مکزیک داشته است. کاوشگران اسپانیایی و پرتغالی بادام زمینی را در دنیای جدید یافتند و آنها را در سفرهای خود به آفریقا آوردند.

به لطف این سفرها آنها در فرهنگ های غذایی سنتی محلی گنجانده شدند. از آنجایی که آنها بادام زمینی را به عنوان یک غذای مقدس احترام می‌گذاشتند، در آغاز تجارت برده، آن را با خود در راه خود به آمریکای شمالی حمل می‌کردند، به این ترتیب آنها به آمریکا معرفی شدند.

در قرن نوزدهم، بادام زمینی به لطف تلاش دو نفر خاص، محبوبیت زیادی در ایالات متحده تجربه کرد. اولی جورج واشنگتن کارور بود، که نه تنها به کشاورزان پیشنهاد کرد که مزارع پنبه خود را با بادام زمینی که توسط تخریب شده بود جایگزین کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.