جوانی با استفاده از چسب آکواریوم wolfix و قطعات آهن وسیله نقلیه ساخت

برای چسباندن آکواریوم باید از ترکیبات مخصوصی استفاده کرد که روی آن نوشته شده چسب آکواریوم wolfix مواد دیگر توصیه نمی شود، زیرا مشخص نیست چسب چگونه رفتار می کند. چندین مارک محبوب مواد را در نظر بگیرید.

چسب سیلیکونی تک جزئی برای آکواریوم  یکی از محبوب ترین مواد موجود در بازار است. 100% سیلیکون بوده و چسبندگی بالایی به شیشه، فلز، بسیاری از انواع چوب، سرامیک، لاستیک مصنوعی، سیلیکون، پارچه های طبیعی و مصنوعی، سطوح پلاستیکی و رنگ شده دارد.

این ماده برای موجودات زنده بی ضرر است، در برابر تماس با آب دریا مقاومت می کند و در برابر افزایش قرار گرفتن در معرض ارتعاش مقاوم است. برای آب بندی انواع تراریوم، آکواریوم و سایر سازه های شیشه ای استفاده می شود.

چسب یک جزئی KRASS برای آکواریوم و تراریوم استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای کابینت های شیشه ای، ویترین و درزهایی که در معرض بار زیاد هستند استفاده کرد. این ترکیب برای چسباندن فلزات و سرامیک ها مناسب است.

این چسب چسبندگی خوبی به شیشه، سطوح رنگ شده و لعاب دارد و در برابر بارهای سنگین، مواد شوینده، اشعه UV و هوا مقاوم است. عملا جمع نمی شود و همچنین ضد آب و غیر سمی است.

چسب های سیلیکونی داو کورنینگ برای همه شناخته شده است. آنها در حال حاضر با نام تجاری تولید می شوند. سیلانت یک ترکیب سیلیکونی با کاربرد خنثی است. چسبندگی بسیار خوبی به شیشه، فلزات و سایر بسترها دارد.

این ترکیب برای آب بندی مواد با ضرایب مختلف انبساط حرارتی مناسب است. در عین حال مفاصل الاستیک و بسیار قوی را تشکیل می دهد. برای آب بندی و مونتاژ تراریوم و آکواریوم طراحی شده است.

برای خزندگان، ماهی ها و گیاهان کاملا بی خطر است. از این ماده علاوه بر آکواریوم ها می توان در لعاب های صنعتی، برای نصب شیشه های صنعتی منحنی و مقعر، نصب پلاستیک و جعبه های تبلیغاتی فلزی، آب بندی سیم ها در کانال های کابلی  استفاده کرد.

این چسب در برابر قرار گرفتن طولانی مدت در برابر آب مقاومت می کند، چسبندگی بالایی به سطوح شیشه ای و غیر متخلخل دارد، فاقد حلال است، روی سطوح عمودی جریان ندارد و در برابر دماهای پایین و بالا مقاوم است. این ماده یک درز قوی، بادوام و انعطاف پذیر را تشکیل می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.