شیشه عینک طبی sky که با استفاده از آن دید شما به صورت تک رنگ خواهد شد

مواد مورد استفاده برای ساخت شیشه های عینک، تمام موادی که امروزه برای ساخت شیشه عینک طبی sky استفاده می شود به 2 کلاس بزرگ تقسیم می شوند: شیشه های معدنی و پلیمرهای آلی بر این اساس، تمام شیشه های عینک به دو دسته معدنی و ارگانیک تقسیم می شوند.

شیشه عینک ساخته شده از شیشه معدنی، شیشه های معدنی در گذشته به طور گسترده برای تولید شیشه های عینک استفاده می شد، اما در 20-30 سال گذشته پلیمرهای آلی در بازار جهانی پیشتاز شده اند که در مقایسه با شیشه های معدنی دارای مزایای متعددی هستند.

شیشه معدنی عمدتاً از دی اکسید سیلیکون به تنهایی تشکیل شده است. ضریب شکست  شیشه معدنی استاندارد است. با افزودن اجزای مختلف، گریدهای شیشه ای با مقادیر ضریب شکست شیشه های عینک ساخته شده نازک تر از شیشه های عینک ساخته شده استاندارد خواهند بود.

با این حال، افزایش ضریب شکست افزایش زیادی در وزن شیشه عینک معدنی ایجاد نمی کند، زیرا با افزایش ضریب شکست، وزن مخصوص شیشه افزایش می یابد. مزایای اصلی شیشه های عینک معدنی، خواص نوری بالا و مقاومت در برابر خراش و عوامل جذب کننده اشعه ماوراء بنفش اضافی باید به شیشه معدنی اضافه شود.

از چشم ها در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش از طیف خورشید محافظت شود. عدسی های عینک ارگانیک از پلیمرهای شفاف آلی (پلاستیک) ساخته شده اند. رایج ترین پلیمر نوری از نظر شیمیایی نام دارد.

اگرچه برخی از تولیدکنندگان نام تجاری خود را برای پلیمرهای استانداردی که استفاده می کنند دارند (به عنوان مثال، پلاستیک استاندارد نامیده می شود). ضریب شکست پلیمر استاندارد حدود 1.5 است.

یک بار با یکی از مواد کار می کرد و به طور اتفاقی آن را برای مدت طولانی به شکل مذاب رها کرد. صبح که به محل کارش برگشت، متوجه شد که توده ای که باقی مانده بود سفت شده است. پلی کربنات اینگونه کشف شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.