چکمه سفید شیما به عنوان محبوب ترین سوسک کش اروپا معرفی شد

بسیاری از شرکت ها مدل های مختلفی از چکمه سفید شیما را ارائه می دهند که اکثر آنها فقط برای سفرهای کوتاه در یک عصر آخر هفته مناسب هستند. برخی با ظاهر خود تحت تأثیر قرار می گیرند، اما در عین حال به دلیل ویژگی هایی که برای پوشیدن طولانی مدت دارند، کاملاً نامناسب هستند.

با این حال، اگر واقعاً می خواهید کفشی داشته باشید که از هر نظر راحت باشد، چکمه های کابویی تهیه کنید. از لحاظ تاریخی، چکمه های کابوی، که تقریباً چند قرن قدمت دارند، برای ارائه حداکثر راحتی در شرایط مختلف، با پوشیدن طولانی مدت ایجاد شده اند.

در نتیجه، طراحی چکمه تا حد ممکن راحت برای پا متولد شد. این کیفیت راحتی است که آنها را در خط مقدم کفش های دوچرخه سوار و سوارکار قرار می دهد. آنها هم برای سفر و هم برای پیاده روی عالی هستند.

یک قرن است که دوچرخه‌سواران و سوارکاران در موتورسیکلت‌های خود چکمه‌های کابوی می‌پوشند. لازم به ذکر است که بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان از جمله کارگاه های کوچک اقدام به تولید چکمه های کابوی می کنند.

اما شرکت‌ها و کارگاه‌هایی از جمله در روسیه وجود دارند که کپی‌های وحشتناک یا پارودی‌هایی تولید می‌کنند. با این حال، چکمه های واقعی فقط توسط شرکت های آمریکایی و مکزیکی ساخته می شوند.

آنها هستند که سنت های دوخت چکمه و پردازش چرم را مطابق با الزامات این چکمه ها دنبال می کنند. شرکت‌های کشورهای دیگر بیشتر از کپی‌برداری خارجی بدون پرداختن به جزئیات منحصر به فرد استفاده می‌کنند و اغلب نسخه‌های ضعیفی تولید می‌کنند که هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت مصرف‌کننده متفاوت است.

شایان ذکر است که چکمه های کابوی به دو گروه تقسیم می شوند که از نظر ظاهری و کیفیت مصرف کننده متفاوت هستند. وسترن و رنچر در درجه اول در ارتفاع پاشنه و پیچیدگی پایان با یکدیگر تفاوت دارند.

وسترن دارای پاشنه بلندتر و مایل تر، شفت بالاتر و تریم تزئینی غنی است. دارای پاشنه صاف و پایین تر، شفت کمی کوتاه تر و کمی پهن تر و ظاهری ساده تر است. وسترن ها به عنوان چکمه های کلاسیک کابوی برای مسافرت در نظر گرفته می شوند، در حالی که  اگرچه کمتر رایج نیستند، اما بیشتر برای نسخه های پیاده روی و کار مناسب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.